شرایط بازگشت کالا

شرایط بازگشت کالا توسط فروشگاه تبریز تولز

تبریزتولز همواره رضایت و آسودگـی خاطـر مشتریان را هدف اصلی خود قرار داده است. به این منظور بازگشت رایگان کالا تا 7 روز (طبق بند 1) بعد از تحویل کالا توسط مشتری امکان پذیر است. هدف اصلی تبریزتولز ارسال کالاهای سالم در کمترین زمان ممکن بر اساس نیاز مشتری است و لذا تمامی کالاها با گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی عرضه می‌شوند. بازگشت کالا بر اساس هریک از بندهای زیر امکان پذیر است:
1

استفاده از 7 روز مهلت بازگشت کالا

در صورت عدم علاقه و یا تغییر نظر مشتری، امکان بازگشت رایگان کالا به مدت 7 روز پس از دریافت کالا با رعایت شرایط زیر امکان پذیر است. 

1- استفاده نکردن از دستگاه، 2- باز نشدن پلمپ دستگاه، 3- مخدوش نشدن بسته بندی دستگاه، 4- مخدوش نشدن بارکد دستگاه

2

مغایرت در ارسال کالای خریداری شده

در صورت مشاهده هرگونه مغایرت بین محصول خریداری شده و محصول دریافتی، لازم است حداکثر تا زمان یک روز کاری پس از دریافت کالا مغایرت را به اطلاع واحد بازگشت تبریز تولز رسانده و نسبت به بازگشت کالا اقدام گردد. بدیهی است که پس از گذشت زمان مشخص شده (یک روز کاری) مسئولیتی متوجه تبریزتولز نخواهد بود.

3

کالای دارای آسیب فیزیکی

در صورت مشاهده هرگونه آسیب دیدگی فیزیکی بر روی دستگاه و یا در بسته بندی، لازم است حداکثر تا زمان یک روز کاری پس از دریافت کالا، ایراد و آسیب را به اطلاع واحد بازگشت تبریزتولز رسانده و نسبت به بازگشت کالا اقدام گردد. بدیهی است که پس از گذشت زمان مشخص شده (یک روز کاری) مسئولیتی متوجه تبریزتولز نخواهد بود.

4

کالاهای معیوب و یا دارای مغایرت با محتوای سایت

در صورت مشاهده هرگونه اشکال فنی (در صورت عدم استفاده کاری) در دستگاه و یا وجود مغایرت محصول خریداری شده با محتوا و اطلاعات مندرج در سایت حداکثر تا زمان دو روز کاری پس از دریافت کالا، مغایرت را به اطلاع واحد بازگشت تبریزتولز رسانده و نسبت به بازگشت کالا اقدام گردد. بدیهی است که پس از گذشت زمان مشخص شده مسئولیتی متوجه تبریزتولز نخواهد بود.